Nie ma leku w aptece? Dzwoń!

Konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego od poniedziałku, 15 lipca, dyżurują pod bezpłatnym numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta. Tam informują, gdzie można dostać dany lek.

Problemy z dostępnością leków w aptekach trwają. Numer Telefonicznej Informacji Pacjenta – 800 190 590 – jest bezpłatny. Aby połączyć się bezpośrednio z konsultantem od leków po wybraniu numeru 800 190 590 należy wybrać jeszcze z klawiatury numerycznej telefonu cyfrę 3 (jeśli dzwonisz w innej sprawie, wybierz cyfrę 1 lub 2). Konsultant powie Ci, w której aptece znajdziesz swój lek, a także poda numer do tej placówki, abyś mógł sprawdzić dostępność leku przed wyjściem do apteki. Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.

KOM
Fot. Canva

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *