Planujesz e-biznes? Przeczytaj „e-commerce”!

Zanim otworzysz internetowy biznes, warto się do tego przygotować teoretycznie. I wreszcie mamy okazje poczytać o polskim e-commerce, ponieważ Wydawnictwo Naukowe PWN SA wydało skondensowany podręcznik autorstwa Justyny Skorupskiej.

 

Nie jest to lektura dla zupełnego laika. Autorka w przystępny sposób tłumaczy zawiłości handlu internetowego, ale używa przy tym wielu specjalistycznych pojęć i terminów. Jednak jeśli ktoś jest obyty we współczesnym internetowym świecie, lektura nie powinna nastręczać mu problemów.

 

Czym jest e-commerce? Najkrócej: to handel elektroniczny. Tych „e” pojawia się w publikacji więcej: mamy e-konsumenta, e-handel, e-biznes. A wszystko opiera się na podstawach ekonomii: mikrootoczeniu, makrootoczeniu, strategiach, modelach, marketingu i finansach.

 

Justyna Skrupska to wykładowca akademicki z zakresu e-commerce (domyślam się, że potrzebowała podręcznika do zajęć ze studentami, a ponieważ jeszcze nikt takiego w Polsce nie napisał – musiała zrobić to sama). To też członek Rady ds. Cyfryzacji, przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej I i II kadencji, zaangażowana w prace zespołów międzynarodowych w Ecommerce Europe w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Jednolitego Rynku Cyfrowego w Unii Europejskiej. „Praca nad niniejszą publikacją była być może tak samo ciężka i wyczerpująca jak prowadzenie biznesu online” – napisała w zakończeniu autorka.

 

Jesteś gotowy na tak wyczerpujące zadanie? Dobrze się przygotuj! Książka Justyny Skorupskiej Ci w tym pomoże.

 

Autor: Justyna Skorupska
Tytuł: e-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN SA
Rok wydania: 2017

Gdzie kupić książkę? Polecam bezpośrednio u wydawcy.

 

Karolina O-M

 

Wpis powstał przy współpracy z Wydawnictwem PWN SA.

 

 

Zaciekawiło Cię to? Proszę podaj dalej!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *