Nie ma leku w aptece? Dzwoń!
Konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego od poniedziałku, 15 lipca, dyżurują pod bezpłatnym numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta. Tam informują, gdzie można dostać dany lek.
Problemy z dostępnością leków w aptekach trwają. Numer Telefonicznej Informacji Pacjenta – 800 190 590 – jest bezpłatny. Aby połączyć się bezpośrednio z konsultantem od leków po wybraniu numeru 800 190 590 należy wybrać jeszcze z klawiatury numerycznej telefonu cyfrę 3 (jeśli dzwonisz w innej sprawie, wybierz cyfrę 1 lub 2). Konsultant powie Ci, w której aptece znajdziesz swój lek, a także poda numer do tej placówki, abyś mógł sprawdzić dostępność leku przed wyjściem do apteki. Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.
KOM
Fot. Canva