Sport po porodzie… kiedy i jak zacząć?

Webinar pod tytułem „Jak wrócić do aktywności sportowej po ciąży” poprowadzi trenerka personalna Kasia Kopecka. To będzie kolejne już spotkanie on-line mam w akcji PelviFly, którą wspiera Mamkowo.pl.

 

Wiele kobiet przed zajściem w ciążę było bardzo aktywnych fizycznie uprawiając mniej lub bardziej wyczynowe sporty. To naturalne, że po urodzeniu dziecka, pragną jak najszybciej powrócić do swojej ulubionej dyscypliny sportowej. Jednak należy pamiętać, że ciało kobiety wiele przeszło w czasie ciąży i podczas porodu. A zmiany adaptacyjne ciąży nie zawsze cofają się w ciągu 8 tygodniu fizjologicznego połogu. Dlatego bardzo ważne jest stopniowe przygotowywanie ciała do bardziej intensywnych i wymagających form ruchu – mówi Ula Herman, założycielka PelviFly. – Zapisy poprzez stronę: „Dbam o siebie po ciąży”.

 

Co zostanie omówione podczas tego darmowego webinaru? Takie zagadnienia, jak wpływ ciąży i porodu na zmiany w układzie szkieletowo-mięśniowo-powięziowym kobiety, czy konsekwencje zbyt wczesnego powrotu lub niewłaściwego przygotowania fizycznego do poszczególnych dyscyplin sportu. Trenerka odpowie na pytanie, dlaczego fizjologiczny połóg jest niewystarczający dla odzyskania pełnej sprawności fizycznej przez młodą mamę i omówi trzy główne, najbardziej popularne sporty: bieganie, jazda na rowerze (MTB, szosa) oraz pływanie. Wspomni też o zajęciach crossfit, Zumba i wspinaczka górska. Opowie trochę o prawidłowej technice i wymagań wobec ciała, angażowane mięśnie. Omówi krok po kroku prawidłową, czyli bezpieczną i efektywną, ścieżkę powrotu do formy i ulubionych sportów, a także wskaże, które partie ciała stanową bezwzględny fundament dla każdej z powyższych dyscyplin, aby nie narażać się na kontuzje, a wybrany ruch przynosił nam korzyści zdrowotne i estetyczne.

 

Mamkowo zaprasza i zachęca do rejestracji!

 

Więcej o akcji:

* Mamkowo.pl poleca: Dbam o siebie po ciąży

* Jak zmienia się ciało podczas ciąży

 

KOM

 

Zaciekawiło Cię to? Proszę podaj dalej!

2 thoughts on “Sport po porodzie… kiedy i jak zacząć?

    • 9 maja 2018 at 09:36
      Permalink

      Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie! Zdrowia dla Ciebie i maluszka!

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *